zaterdag 6 juli 2013

HAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJ

Haaj lieve mensjes die mijn aller 1e blog post lezen !!

Ik zal me zelf even voorstellen, omdat ik dat leuk vind. ;o
Ik ben Manon.
Geboren op 28 september 1996. Ben nu dus 16.
Ik woon in een plaatsje die niemand kent vlak bij Weert in Limburg.
Ik zat op Het Kwadrant (zware kut school) in Weert en na de vakantie ga ik naar het Grafisch Lyceum Utrecht en daar ben ik zoooo blij mee! : D Ik ga Allround DTP-er volgen. yeahhy
Ook heb ik al sinds 2 oktober 2012 een relatie met me super lieve Melvin. (Zal vast nog wel ooit een foto van hem hier ergens te zien zijn.)
En mijn favo band is Nightwish! < 3
Als je nog vragen hebt stel ze maar in een reactie. ;)

En en en en, dit ben ik! : D
Yaayy, rainbow hair !!

Blonnnndddd o.0

Eigen haarkleur.. xD Waaww, lang niet meer gezien..


Nu ga ik denk ik toch maar slapen, want morgen tussen 12 en 1 uur naar bday van 'n vriendin !! En dan komt Melvin ook op eens op station aan, licht er beetje aan hoe laat of we dan nog terug gaan naar die bday. Op bday ook nog BBQ'en !! Zin in !! Dan naar huis en dan blijft Melvin slapen! Word dus super weekendje !!
Zal er zondag alles over vertellen !!

Goodnight mensjes xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten