maandag 2 september 2013

Veranderingetjes !!

Whoooh, school begint morgen weer. Na 15 weken vakantie heb ik er eerlijk gezegd toch best wel zin in. (Nooit verwacht dat ik dat zou zeggen. xD)

Dit betekend dat er op mijn blog ook een aantal dingen gaan veranderen. Ik ben 's ochtends vroeg al vroeg weg en kom 's avonds pas weer thuis. Dan heb ik nog huiswerk en zo. Het word dan zo druk om dagelijks nog wat te posten!



-Eerst had ik elke maandag een review voor jullie. Ik ga alleen nog maar reviews maken van dingen die ik nodig vind om het er over te maken. Het zal dus niet zo vaak meer op mijn blog te vinden zijn. 
-Op dinsdag maakte ik altijd een wishlist. Dit vond ik erg leuk om te maken dus zal ook zeker niet stoppen! Ik denk alleen niet dat dit nog wekelijks online gaat komen. 
-Ook had ik soms wat muziek voor jullie. Dit zal ook nog steeds zo blijven, alleen niet meer wekelijks. Misschien post ik wel meerdere nummers in één artikel? 
-Op donderdag en vrijdag had ik foto's en dingetjes die ik gekocht had. Ik ga die dingen allemaal in mijn wekelijkse post die op zondag online komt gooien. Die post zal ook nog steeds blijven zodat jullie als nog kunnen volgen wat ik doe. Ze zullen wel wat langer worden, omdat er nu ook nog de foto's en shoplogs tussen komen te staan.
-Dan had je ook nog de zaterdag waarop ik zo maar wat random stuff posten. Dat blijft ook nog komen, alleen net zoals mijn wishlist en de muziek niet meer wekelijks. Jullie kunnen ook heel andere dingen verwachten dan dat jullie van mij gewend zijn. Zo heb ik nog een erg leuk artikel verzonnen die op geen een artikel lijkt die tot nu toe op mijn blog staat. Wat dat is blijft nog een verrassing.
-Als laatste was dus nog de zondag die -zoals je al gelezen had- gewoon blijft. Wel word hij wat uitgebreider. 

De artikels blijven dus niet meer vast op een dag staan en worden gepubliceerd als ik zin/tijd heb om iets te schrijven voor jullie. Ik zal proberen om buiten mijn 'weekly update' nog 2 a 3 artikels per week te uploaden. Ik weet niet of dit gaan lukken van wegen school, maar ik doe mijn best. ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten