vrijdag 10 januari 2014

Personal update

Er is de afgelopen tijd weer van alles gebeurt in en rondom mijn leven en ik vond dat ik jullie wel weer even een update verschuldigd was, want ja, met mijn weekly updates kom je ook niet zo veel over mij te weten.
Laat ik maar eens beginnen met een foto die ik jullie nog verschuldigd was. Ik heb namelijk mijn haar laten knippen door een vriendin, zoals sommige van jullie wel al wisten. Ik ben zo blij met mij pony! Helaas valt hij zoals bij veel mensen erg plat, maar met een stijl/krultang heb ik dat zo opgelost! Wel moet ik het een beetje bij knippen, want sommige plukjes zijn net iets te lang. Waarom ik het door een vriendin liet knippen? Nou, dat zal ik eens uitleggen. Ik ben al jaren lang niet meer naar de kapper geweest en heb het altijd zelf geknipt, omdat de kapper mijn haar simpelweg elke keer weer verpest. Dit keer wouw ik een ander model in mijn pony dus liet ik het door een vriendin knippen die ook altijd haar eigen haren knipt. Goedkoop en een stuk beter als bij een simpele kapsalon. Een stuk minder professioneel, maar ach, dat boeit me eigenlijk niet zo. Waarschijnlijk hebben jullie ook wel gemerkt dat ik mijn haar niet meer in al die felle kleuren verf zoals eerst. Dit is omdat mijn haar zo dood is en ik dat eerst wil laten uitgroeien. Wel ga ik binnenkort zwarte permanente haarverf kopen, omdat die kleur dicht bij mijn eigen haarkleur licht en dat er een stuk beter uit ziet dan wanneer je zo een streep van uitgroei ziet lopen. Wel zit ik te twijfelen of ik mijn pony zal blijven door bleken en die wel nog door blijf verven, zoals ik een jaar geleden ongeveer deed. Ik ben alleen bang dat mijn haar op die plek opeens uitvalt. Maar goed, genoeg gepraat over mijn haar.

De laatste tijd gaat het super goed met mijn relatie met Melvin. We gaan dan ook al langzaam richting het anderhalf jaar samen aan. We hebben het ook vaak over dat hij hier komt intrekken. Voor een eigen huisje, appartementje of kamer is er gewoon niet genoeg geld. We weten alleen niet hoe we het aan mijn ouders gaan vragen en hoe hun zouden reageren, misschien zo iets "MAM, MELVIN KOMT VANAF VANDAAG HIER WONEN! GOED?" Zal ze vast wel waarderen. 

Dan wil ik het ook nog even over mijn blog hebben met jullie. Sinds vandaag heb ik een dummy in me bezit. Dat is een schrift met een harde kaft, waarbij de bladzijdes geen lijntjes of andere dingen hebben. Deze ga ik als blogboekje gebruiken. Ik zet er al mijn inspiratie in, een aantal moodboards en collages ter inspiratie en ben dan nu ook bezig om er schetsen voor mijn nieuwe lay-out in te gaan maken. Ow ja! Mijn nieuwe lay-out! Dit gaat nog een hele tijd duren voordat deze online komt, want ik wil hem helemaal met HTML en CSS in elkaar gaan zetten. Alleen ben ik er nog niet super goed in. Een nieuwe header heb ik wel al, maar die hou ik nog even voor mezelf. Ik hoop op het einde van dit schooljaar mijn lay-out af te hebben, want dan moet ik HTML en CSS ook volledig beheersen voor school.

Verder gaat het ook steeds beter met mijn blog. Ik ben zo trots op wat ik in een maand tijd bereikt heb! Toen ik op 5 december naar mijn volgers op bloglovin keek stond er het getal 6. Nu ik op 10 januari naar mijn volgers op bloglovin kijk zie ik dat ik 14 volgers meer heb! Namelijk 20! In zo een korte tijd gewoon meer dan 2 keer het dubbelen erbij! Dat zegt volgens mij toch echt wel dat ik een heel stuk verbeterd ben. Ook zie ik dat al mijn artikels veel meer reacties krijgen als eerst, dat maakt mij zo gelukkig en daardoor vind ik het bloggen ook meteen een stuk leuker. 

Als laatste heb ik nog wat minder leuk nieuws. Ik wouw deze maand mijn camera gaan kopen, want ik dacht dat hij €130,- kosten. Blijkt dat de camera die ik eerst wouw zo veel kost, maar die ik een stuk fijner vind 40 euro duurder is. Dat geld heb ik helaas nog niet bij elkaar. Ook komt Valentijnsdag er weer aan waar ik natuurlijk ook een aantal euro's aan verspil. Dat word dus wachten met het kopen van een camera tot aan maart of april. Ach ja, uiteindelijk komt hij wel! 

Volgens mij heb ik jullie nu wel weer genoeg vertelt en zijn jullie helemaal uitgeput van het lezen van deze lap tekst. Ik zal jullie verder vandaag dan ook maar met rust laten. 

Vinden jullie dit soort artikels met wat meer tekst leuk om te lezen en zou ik dat vaker moeten maken?







9 opmerkingen:

  1. Echt fijn voor je dat je volgers aantal zo omhoog gegaan zijn! Ik vond het die lijstjes die je eerst had ook wel leuk. (: Je kan ook beide doen? Een beetje tekst en een opsomming?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die opsommingen komen ook nog gewoon elke zondag online ;) Dit was ff tussendoor voor een extra kijkje in mijn leven.

      Verwijderen
  2. Ik vind die pony je heel leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben juist laatst het weer gaan wagen bij de kapper, maar ipv een gewone salon ben ik naar kinki kappers gegaan. Het kost wel wat, maar ze doen het tenminste goed :) Mooi dat het zo goed gaat tussen Melvin en jou en dat het al beter gaat met je blog! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kinki Kapper ben ik ook ooit geweest toen ik op vakantie was, alleen is er hier in het zuiden geen een in de buurt helaas.

      Verwijderen
  4. ponny staat je heel leuk! ik heb ook een dummy, heel fijn inderdaad om in te tekenen, ideetjes op te schrijven etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, want ik houd altijd wel van persoonlijke blogs, maar vond dat de foto van je dummy niet heel veel toevoegde, want ik zag eerst niet eens wat het was. Misschien als je je nieuwe camera hebt dat je betere foto's kan maken? ;p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto is inderdaad niet heel erg duidelijk. Ik zat ook te twijfelen om hem te plaatsen, maar als hij er niet stond vond ik het een te grote lap tekst in een keer.

      Verwijderen