dinsdag 24 juni 2014

Sorry! + gekleurd haar

Woow, wat is het al lang stil op mijn blog! Ik heb al sinds 9 juni niets meer gepost! Dat kan toch niet? Ik vind dat ik jullie daar wel een uitleg voor schuldig ben, maar ga die niet te lang houden. Ik heb de laatste tijd nog al veel last van vermoeidheid (klik om er meer over te lezen) en heb het erg druk met school. Als ik thuis kom van school heb ik vaak nog veel huiswerk en dat krijg ik vaak ook niet af wegens mijn vermoeidheid. Daarna ben ik niet meer in staat om een artikel of een filmpje te maken en ga ik al slapen of kijk ik nog even een film. Maar er komen snel weer meer artikelen! School is bijna af gelopen dus dan heb ik weer volop tijd voor jullie. Ik heb nog foto's voor twee stationsfotografie artikels klaar liggen en er komt vast nog meer. 
Buiten dat om, ik had jullie een filmpje over hoe ik mijn haar verf beloofd, toen ik dit filmpje wouw gaan editten kwam ik er achter dat die beelden helaas mislukt waren. De volgende keer als ik het verf film ik het gewoon weer opnieuw, maar voor nu heb ik een aantal foto's van hoe het nu is voor jullie om het als nog een beetje goed te maken.



Vanaf nu probeer ik weer gewoon artikelen voor jullie te maken. Ik kan jullie alleen niet garanderen dat dit lukt, maar vanaf de vakantie ben ik weer helemaal terug! Ik hoop dat jullie me vergeven.

Wat vind je trouwens van mijn blauw/groene haar?

1 opmerking:

  1. Ach, iedereen heeft/had het de laatste tijd erg druk met school, ikzelf ook! En leuk haar n_n

    BeantwoordenVerwijderen